Friday, January 27, 2012

SedihHaTiTak TERTAHAN

Hari ni adalah hari Sabtu bersamaan 28Januari2012, saya duk rumah sorang-sorang coz husband standby 24 hours, maklumlah esok nak hantar saya ke destinasi baru, hidup baru . . so, dia mintak tukar duty . .erm m . . sedih sebab akan berpisah dengan dia untuk 3 bulan ni. . walaupun Jerantut je pun. .sedih sangat-sangat sebab selalu nya dia je yang ada depan mata selama tempoh perkahwinan kami, dia sahabat saya suka dan duka. . selain parents & our family. . malam tadi pun asyik nangis je. .tapi dia nampak relaks dan peluk saya erat-erat. . siapa tahu, mungkin hati dia saja yang menangis. . 

Tapi walau apapun yang berlaku, saya tetap berpuas hati untuk beberapa waktu terakhir ini kerana banyak masa kualiti yang kami habiskan. . bersama-sama. . thanks bb~. .

 k lah,rasa nak jenguk jap en hubby kt transport tu, entah apalah yang dia buat agaknya. . 

p/s ; kepada mereka yang terbaca & tak suka dengan isi kandungan blog ni, sila ingatkan diri anda jangan menyibuk sebab blog saya, hak saya. . kalau tak suka, jangan baca. .


cetusan idea Scya J

No comments: