Tuesday, January 10, 2012

CiNTa

malam ni tak seperti malam-malam sebelumnya. . tinggal sendirian. . aku sedar dan redha dengan kerjaya si dia. . demi memenuhi tuntutan kerja, menyara aku. . 

kalau ikutkan rasa hati, terlalu banyak yang ingin sayang luahkan pada bb. . tapi entahlah. . mungkin kerana masa terlalu singkat untuk kita berdua menghabiskan masa berdua seperti dulu. . sayang terlalu penat la bb. . penat sangat rasanya~. . . mungkin untuk waktu terdekat ni, hanya pandangan mata yang mampu berbicara. . . bibir terkatup, lidah kelu seribu bahasa. . tak lama lagi , sayang akan pergi meninggalkan bb untuk seketika..untuk memenuhi tuntutan pengajian. . harap bb teruslah bajai rasa cinta dan sayang yang selama ini kita semai. . 

bb. . . seandainya, bb terbaca entry kali ni, ketahuilah betapa sayang cintakan bb sepenuh hati sayang. . tiada 2, 3. . tiada galang gantinya. . . sayang nak kita berdua sentiasa bahagia sampai lah nafas terakhir. . sampai ke syurga~. . kita takkan berpisah sampai bila pun. . 

tapi sayang takut, bb rimas kalau sayang selalu teman bb pergi mana2 pun. . 
sayang sentiasa mendoakan bb supaya selamat tak kira di mana saja bb pergi. . sedihnya sayang Allah je yang tahu, bila kena tinggal sorang2. . tapi bb jangan risau. . sayang kuat. . dan akan sentiasa kuat. . . tak kira apa jua duga yang mendatang. . 

sayang minta maaf kalau sayang terguriskan perasaan bb untuk sementara waktu ni. . bukan sayang abaikan bb. . tapi, tuntutan pengajian yang membataskan masa kita berdua. . 

bb maafkan sayang ye~. . . Lurve u so much. . so muchh~!. . 

SK Gelanggi 1, Jerantut. . tunggu ketibaan ku. . semga praktikum kali ini mempunyai seribu hikmah. .
 
cetusan idea Scya J

2 comments:

Zurina Hj.Zainal said...

so romantik...hehhe..

Cikgu Scya said...

zurina. . biasa lah wanita. . hehe. . ini kan hidup kita. . ;)