Saturday, February 11, 2012

SepiNya PaGi seSePi HaTi. . .

       hari ni hari Ahad. kebiasaanya bila hujung minggu mesti ada kat rumah bersama hubby tercinta. tetapi disebabkan event kat sekola, terpaksa batalkan segala perancangan yang ada. sedih gila. itu yang ada dalam hati ini. . tiap-tiap hari rasa macam nak nangis. tapi apakan daya, manusia hanya mampu merancang, namun takdir menentukan segalanya. Allah kan perancang terhebat. aku hanya mampu berdoa moga sabar sentiasa ada dalam diri. 

      rasa bahagia bila melihat seorang teman telah diikat pada hari Jumaat lepas, harini masih lagi berlangsung majlisnya. dan suamiku berada di sana untuk meraikannya. 

bb, sayang rindukan bb sangat-sangat. rasa tak terbendung perasaan rindu ini. rindukan pelukan bb, ciuman bb. sampai bila sayang mampu berasa tenang, tenang disamping bb erk? bina mahligai bahgia kita sebaiknya. baru sayang sedar jarak mampu mempengaruhi segala-galanya.sakitnya, sedihnya bila kejauhan tuhan saja yang mengetahuinya.

       harini aku nak rehat sepuas-puasnya di rumah. no jalan-jalan. nak siapkan RPH yang tertangguh dan untuk hari Isnin ni juga. tapi no ideas nak buat pnp ape sbb not in mood. serius. itu y pasti . . .

cetusan idea Scya J

No comments: